Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě | E15.cz

Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě

Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě
Connected - Vít Horký, Brand Embassy
• 
ZDROJ: Jan Sedlák
2. ledna 2014 • 00:01
Hostem Connected je Vít Horký, spoluzakladatel a šéf české společnosti Brand Embassy. Jeho firma vyvíjí cloudový nástroj, pomocí něhož je možné provozovat zákaznickou péči na sociálních sítích. Právě tam se totiž komunikace firem se zákazníky přesouvá a média typu Facebook a Twitter nahrazují tradiční podporu přes telefon či e-mail.

Brand Embassy se v současné době pokouší o mezinárodní expanzi a už provozuje pobočku v Londýně. Společnost získala investice ve výši kolem milionu dolarů a produkt používá několik velkých značek. Mladí čeští podnikatelé už také nakupovali, když získali britský sémantický vyhledávač Beepl. Pomocí něho chtějí svůj software naučit rozpoznávat význam psaného textu. Více o technologickém zázemí Brand Embassy v našem samostatném textu.

(Netmail), (Apiary), (České Radiokomunikace).

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!