T-Mobile představil vlastní značku operátora pro mladé: Kaktus

Oslovit mladé zákazníky ve věku 18 až třicet let chce společnost T-Mobile se svojí novou značkou mobilního operátora Kaktus. SIM karty budou v prodeji na dvou specializovaných prodejnách T-Mobile a v síti trafik od 8. října.

T-Mobile (ilustrační foto)
3.10.2013 16:35   |  

Operátor nenabídne smluvní závazky, ale pouze klasické nabíjecí karty, dobíjecí kupony přitom nebude tisknout. „Na trhu zatím není silná značka cílená pro mladé lidi,“ odůvodnil rozhodnutí generální ředitel firmy Milan Vašina. Operátor Kaktus nabídne volání za 2,90 koruny účtované po vteřinách, SMS za 1,50 koruny a 1 MB dat za jednu korunu.

Zákazníci si však budou moci tyto parametry vylepšovat nákupem třicetidenních balíčků extra minut, SMS a dat v cenách od 50 do 300 korun. U nově aktivovaných SIM karet do konce března 2014 operátor nebude účtovat data za připojení na Facebook. Správu účtu Kaktus umožní prostřednictvím internetu či aplikace pro chytré mobilní telefony. Operátor nebude disponovat vzhledem ke svému zacílení jakoukoli informační linkou, jako hlavní komunikační kanál chce využít právě Facebook či web.


Čtěte také:

T-Mobile se potýkal s rozsáhlým výpadkem po celém Česku

T-Mobilu klesly pololetní tržby na 11,8 miliardy

Autor: Marek Schwarzmann

Komentáře

Čtěte také

Úpadek OKD bude řešit předběžný věřitelský výbor, řízení se tím má urychlit

Úpadek OKD bude řešit předběžný věřitelský výbor, řízení se tím má urychlit

Krajský soud v Ostravě vyhověl žádosti o ustavení předběžného věřitelského výboru těžební společnosti OKD, která je v úpadku. Řízení by se tím mělo urychlit. Není ještě jasné, kdo… více

Komerční prezentace
Mobilní web