Spotify nakupuje startupy, mají mu pomoci k lepšímu propojení uživatelů

Spotify je jednoznačně nejpopulárnější službou pro streamování hudby. I přes počet svých uživatelů však pokulhává na poli sociálních funkcí. Možná právě proto dnes švédská společnost oznámila pohlcení dvou menších startupů – Cord Project a Soundwave.

 Spotify (ilustrační foto)
20.1.2016 15:44   |  

Cord Project se zaměřuje především na komunikaci – v roce 2014 vydal chatovací aplikaci Cord, která nabrala kolem milionu uživatelů. Hlavní funkcí bylo přitom prosté zasílání krátkých hlasových zpráv. Zástupce Spotify však upřesnil, že podobná funkce není v plánu.

Druhá koupená společnost Soundwave je mobilní obdobou Last.fm. V reálném čase sleduje hudbu, kterou uživatel poslouchá a umožňuje komunikaci mezi fanoušky jednotlivých skupin či žánrů. Ani v jednom případně není jasné, kolik Spotify za obě společnosti utratilo.

Článek vyšel na webu Živě.cz


Čtěte také:

Spotify reaguje na Apple, nabízí prémiový účet za drobné

Příjmy za streamování poprvé překonaly stahovanou hudbu

Umělcům jsme vyplatili už dvě miliardy dolarů, odráží Spotify kritiku

Autor: Stanislav Janů, Živě.cz

Komentáře

Čtěte také

Uber zaznamenal za půl roku ztrátu přes 31 miliard, doplácí na expanzi

Uber zaznamenal za půl roku ztrátu přes 31 miliard, doplácí na expanzi

Přední světový provozovatel alternativní osobní přepravy Uber zaznamenal v prvním pololetí ztrátu asi 1,3 miliardy dolarů (31 miliard korun) a ve druhém čtvrtletí jeho ztrátovost… více

Mobilní web