Snížila se po nákupu cena zboží? Amazon už nebude vracet peníze | E15.cz

Snížila se po nákupu cena zboží? Amazon už nebude vracet peníze

Snížila se po nákupu cena zboží? Amazon už nebude vracet peníze
26. května 2016 • 14:29
Vrácení peněz pokud se krátce po koupi sníží cena zboží, je vědeckofantastická představa asi u většiny českých eshopů, ale nikoli v případě Amazonu a dalších, hlavně amerických společností. Donedávna poměrně neoficiální záležitost, která jen ukazuje, že místo výdělku byla pro Amazon důležitá spokojenost uživatele.

V tomto směru se samozřejmě chová více společností, hodně známým startupem s maximální snahou udržet zákazníka spokojeného je například Zappos.com.

Amazon nabízel zákazníkům vrácení peněz, pokud si o něj zažádali a pouze když se cena snížila krátce po nákupu. Základ tedy je, že si toho museli zákazníci všimnout. Cena zboží na Amazonu se přitom může měnit nahoru i dolů

Problém ale nastal, že se začaly objevovat startupy (Earny, Paribus), které tohoto přístupu využívaly a po napojení emailu tak automaticky sledovaly ceny zakoupeného zboží. V případě snížení ceny po koupi pak systém automaticky odeslal email na zákaznickou podporu Amazonu s žádostí o vrácení peněz, který vždy udělal „výjimku“ a peníze vrátil.

Výhodou pro uživatele je, že po přihlášení už se nemusí o nic starat a pokud běžně nakupuje, můžete dle slibů získat i stovky dolarů ročně zpátky.

 

businessinfo.cz

  • V digitálním věku skladují firmy většinu dokumentů stále na papíře. A dělá jim to potíže
  • Pro oznamovatele korupce nejsou potřeba nová pravidla, tvrdí podnikatelé
  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením