Samsung investuje do marketingu částku ve výši čtvrtiny českého rozpočtu

Samsung zařazuje na vyšší rychlost. Jedním z hlavních důvodů, proč korejský výrobce dominuje trhu, je ohromný marketingový rozpočet. Pro příští rok chystá Samsung utratit za propagaci a podporu prodeje 14 miliard dolarů (zhruba 280 miliard korun).

 Samsung
30.11.2013 10:48   |  

Pokud je odhad Reuters správný, tak Samsung příští rok utratí výrazně více než v roce 2012, kdy marketingový rozpočet dosáhl čtyř miliard dolarů. Pro ilustraci, plánované výdaje České republiky pro rok 2013 byly stanoveny na 1180 miliard korun. Samsung tedy dá na reklamu zhruba čtvrtinu rozpočtu celého Česka.


Čtěte také: chystané novinky Samsungu


Jedná se o částku, které se nepřibližuje žádná z firem působících v odvětví. Podle dat agentury Reuters investuje Samsung do propagace 5,4 procenta z celkových ročních příjmů, například Apple investuje pouze 0,6 % příjmů a automobilový gigant General Motors 3,5 procenta.


Čtěte také:

Souboj gigantů o patenty: Apple vyhrál nad Samsungem 290 milionů

Samsung chystá telefon s displejem na třech stranách

Autor: pav

Komentáře

Čtěte také

Zátěžové testy bank: u dna skončily UniCredit, Société Générale i Erste

Zátěžové testy bank: u dna skončily UniCredit, Société Générale i Erste

Většina evropských bank by obstála i za velmi hluboké recese, některé ale i tak budou muset posílit kapitál. Ukázaly to výsledky zátěžových testů, které zveřejnil Evropský… více

Mobilní web