Studie: Asie letos převálcuje svět v e-commerce, tahounem bude Čína

Spotřebitelé v Asii by v letošním roce měli při online nákupech utratit přes 525 miliard dolarů. V nákupním apetitu tak poprvé překonají Severní Ameriku. Tahounem v Asii by měla být především Čína. Vyplývá to z aktuální studie společnosti eMarketer.

 ilustrační foto
12.2.2014 10:09   |  

Celosvětové prodeje v oblasti e-commerce by měly podle aktuální předpovědi eMarketeru dosáhnout hodnoty 1,5 bilionů dolarů. Jde tedy o nárůst o více než 20 procent oproti roku 2013. Hnacím motorem tak výrazného růstu má být online obchodování prostřednictvím chytrých mobilních zařízení spolu se stále lepšími platebními metodami.

Z částky 1,5 bilionu se v Asii protočí už zmíněných 525,2 miliardy dolarů, zatímco Severní Amerika si z celosvětových prodejů „urve“ 482,6 miliardy dolarů.

Čína na cestě k dominanci v e-commerce

Předpokládaný růst B2C trhu v roce 2014

Tahounem asijského trhu by měla být Čína následovaná Indií. Jak tvrdí eMarketer, z každých deseti dolarů, které utratí v Asii, by mělo být šest dolarů právě z Číny. Tento podíl by se měl zvýšit na 7,5 dolaru do roku 2017. Čína zažívá výrazný růst v oblasti e-commerce.


Čtěte také:

Již polovina českých internetových uživatelů navštěvuje webové stránky z oblasti e-commerce

E-commerce: Neopakujte dokola stejné chyby

Autor: pav

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web