Prodejce lístků GoOut.cz míří do Polska, v budoucnu plánuje evropskou expanzi | E15.cz

Prodejce lístků GoOut.cz míří do Polska, v budoucnu plánuje evropskou expanzi

Prodejce lístků GoOut.cz míří do Polska, v budoucnu plánuje evropskou expanzi
akladatelé Vojtěch Otevřel a Vojtěch Knyttl spustili projekt na podzim roku 2013
• 
ZDROJ: Repro Živě.cz
27. října 2016 • 11:18

Český startup GoOut.cz, který nabízí online prodej lístků a přehled nejrůznějších kulturních akcí, se chystá expandovat do zahraničí. Platforma, do které v minulosti investovaly skupiny jako Miton a Enern, vstoupí do Polska. První zahraniční trh je pro GoOut.cz začátkem budoucí evropské expanze.

Portál, který se doposud specializoval především na akce v okolí Prahy, Brna, Ostravy a Plzně, vstoupí do polských měst jako Varšava, Krakov, Poznaň nebo Vratislav. Nový trh by měl přitáhnout nové partnery (pořadatele), který by tak dostali prostor nabízet své akce širšímu publiku. Polský trh má navíc šanci překonat v prodejích ten český, jak napsal web Czechcrunch.cz.

Do GoOut.cz v minulosti investovaly skupiny jako Miton nebo Enern, které stojí za podporou projektů Heureka.cz, Damejidlo.cz nebo Slevomat. Jak webu řekl spoluzakladatel služby Vojtěch Knyttl, přestože se mladý startup chce soustředit především na úspěšný a plynulý rozjezd pobočky firmy ve Varšavě, objeví se už úvahy o brzkém rozšíření do dalších západních zemí.

Miton vstoupit do nanotechnologické firmy IQ Structures

Na stránkách projektu GoOut.cz je možné nalézt přes 14 tisíc profilů umělců se sociálním aspektem, programy jednotlivých kulturních míst a vše je zapojené i do platformy umožňující jednoduchý nákup vstupenek na chystané akce. Podobných pokusů vytvořit lepší facebookové událostí bylo několik, GoOut.cz by ale mohl mít výhodu v podobě 15 tisíc návštěvníků, kteří se na web podívají každý den.

Tým GoOut se snaží spolupracovat nejen s jednotlivými umělci, kteří mají možnost vytvoření vlastních profilů, ale také pořadateli akcí, kterých má aktuálně v databázi kolem 1 300.

Pokud jde o prodej samotných vstupenek, GoOut.cz za rok 2015 už přes vlastní platformu prodal přes 250 tisíc vstupenek, přičemž množství rychle roste. Mezi partnery projektu patří i takové značky jako H&M nebo Student Agency, Galerie hlavního města Prahy, Lucerna Music Bar, Roxy a řada dalších.

 

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!