Leden: Měsíc internetu v podnikání | E15.cz

Leden: Měsíc internetu v podnikání

Leden: Měsíc internetu v podnikání
ilustrační foto
• 
ZDROJ: Dominik Bachůrek, Mladá fronta E15
13. ledna 2014 • 14:21
Kdy už jindy změnit pořádně staré a nefunkční postupy, než v lednu. I proto jsme možná leden vybrali jako skvělý čas pro změny i na poli internetového marketingu.

A představujeme akci LEDEN: Měsíc internetu v podnikání.

Internet a podnikání. Fenomén, boom, tsunami. Online prodej přes internet pořád roste, ale kdo z toho těží nejvíce? Mám pocit, že hlavně velcí. Alza? Slevomat? Online nákupní Mally.

A co běžní podnikatelé a firmy, kterých je většina? Fakta ukazují, že tato většina do marketingu na internetu investuje, ale nakonec prodělá. A proto jsme připravili sérii vzdělávacích videí a setkání o tom, jak to udělat, abyste na internetu peníze vydělávali, jaké strategie používat a co dělat, abyste měli více zákazníků. Stahujte videa, poslouchejte mp3, sledujte živě online vysílání s hosty právě teď uvnitř. Více zde

Náš společný příběh

Když jsem v roce 2009 založil firmu SmartEmailing, byl to krok do neznáma. Ale vysněný. Ponikání je přece úspěch, peníze, bohatství, velké příležitosti. Jenže nastal pravý opak. 12 hodin u počítače, žádný volný čas, faktury po splatnosti, na účtě pár tisíc. Všechna čísla pod plánem a očekáváním. Dva roky mě to bavilo, ale šlo to strašně pomalu. Chtěl jsem to zabalit. Pak jsem odjel na na konferenci do San Francisca. A když jsem se vrátil, bylo vše jinak…

leden: měsíc internetuleden: měsíc internetuAutor:

Poslední dva roky jsou úžasnou podnikatelskou cestou. S úžasný týmem kamarádů, kolegů. Zákazníků, kteří nám uvěřili a na vlastní oči a pocit zažili, že výsledky jako máme my můžou mít také. Že můžou podnikat, přitom se bavit a zjednodušit si život (nejen) díky internetu. Mít radost ze života.

5% populace, přes půl miliónu lidí navštívilo za poslední 2 roky weby našich produktů, tréninků a kampaní, aby se učili, inspirovali a nakupovali u nás. 15% z nich nám na sebe v průměru zanechalo kontakt. 10% z nich u nás průměrně nakoupilo. Výnos na jeden kontakt v databázi je za loňský rok 389 Kč. Znamená to velkou radost. I velkou zodpovědnost. A není to náhoda.

Sdílení mezi podnikateli

Teď mě hlavně těší to, že jsou zde další podnikatelé a firmy, kterým se daří, a oni nejsou potichu a šíří do světa to, co jim funguje, co udělalo rozdíl. A to je i obsahem materiálů a vzdělávacího obsahu v projektu LEDEN: Měsíc internetu v podnikání.

Na co se můžete těšit?

9.1. Video tip Mýtus o návštěvnosti

V tomto videu se podělí podnikatel David Kirš o to, proč dříve vyhazoval 80% peněz do internetu oknem a co to má společného s mylnou honbou za návštěvností. Krátké 8 min. video bude pro vás znamenat také velký Aha moment, pokud teď v podnikání nepoužíváte tzv. Cestu zákazníka. Video už nyní uvnitř.

12.1. Úspěšný prodejní web: případová studie

15.1. 10xByznys trénink: Jak růst v roce 2014?

Říká se, že dobrá otázka je za všechny odpovědi světa. Jaké otázky si klást, aby váš byznys rostl? Na to se podíváme v tomto vzdělávacím tréninku. 9 otázek pro růst vašeho byznysu, 3 principy finanční svobody, online magnet na zákazníky a největší chyba při komunikaci, to je obsah toto video školení.

19.1. Online panel: 11 online strategií, které vydělávají

Ze všech stran se valí, co na internetu dělat. Jenže co z toho funguje? Podíváme se na 11 konkrétních technik a strategií z internetového marketingu, které vám v roce 2014 zajistí, abyste byli na internetu vidět a prodávali online 24 hodin denně. Hosté online webináře, spíkři na konferenci 23.1. se s vámi podělí o své zkušenosti živě v neděli.

468x60.jpg

23.1. Konference v Praze a živé setkání

Měsíc internetu v podnikání vyvrcholí živým setkáním podnikatelů, konferencí Digital Summit 2014 v Praze, Kongresovém centru, kde se účastníci naučí kompletní základy a odnesou si návody pro klíčové techniky a propagaci podnikání na internetu v roce 2014. Buďte u toho. Více uvnitř.

Dejte o sobě na internetu vědět

Honit se za zákazníky v dnešní době nedává žádný smysl. Proč? Protože pak utíkají. Potřebujete vzbudit zájem a důvěry, pak přijdou sami. To je také klíč úspěšné strategie na internetu. Důležitá je automatizace, ale ne tak, aby si zákazníci připadali, že s nimi komunikuje robot? Komunikujte automaticky, ale lidsky.

Živý online tréninky už teď v lednu!

Na měsíc internetu v podnikání navazují živé vysílání s experty na internetový marketing, kde budete moci klást otázky a ptát se živě na to, co se vám a vašemu podnikání na internetu nedaří.

Miliónové strategie? Možná

„Díky strategiím, o kterých mluvíme v Měsíci podnikání na internetu jsem dosáhl v posledních 2 letech růstu mé firmy o 1200% a z obratu několika miliónů jsme za poslední rok přesáhli hranici 30 miliónů Kč.“ David Kirš

Buďte součástí i vy. Většina aktivit je zdarma a najdete je na www.mesicinternetu.cz

Zveme vás. Poslouchejte mp3, sledujte živě online vysílání zde.

Autor: David Kirš
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!