Kdysi slavný magazín Newsweek opět změnil majitele | E15.cz

Kdysi slavný magazín Newsweek opět změnil majitele

Kdysi slavný magazín Newsweek opět změnil majitele
Newsweek
• 
ZDROJ: profimedia.cz
4. srpna 2013 • 15:24
Skomírající americký zpravodajský časopis Newsweek, který v poslední době působil už jen na internetu, opět změnil majitele. Za blíže neupřesněnou sumu ho od mediální společnosti IAC/InterActiveCorp koupila firma International Business Times (IBT).

„Věříme ve značku Newsweek a těšíme se na její pěstování, přičemž ji plně uvedeme do digitálního věku,“ uvedl šéf IBT Etienne Uzac.

Newsweek býval prestižní časopis s milionovými náklady a tradicí od roku 1933. V posledních letech se ale potýkal s výraznými ztrátami. Nakladatelství The Washington Post Company ho v srpnu roku 2010 prodalo za symbolický dolar dvaadevadesátiletému miliardáři Sidneymu Harmanovi.

Ten magazín zanedlouho spojil s internetovým zpravodajským serverem The Daily Beast a na webu se objevoval pod jeho hlavičkou.

Harman před svou smrtí v roce 2011 Newsweek vlastnil společně s internetovou společností IAC. V tištěné podobě časopis od letoška vycházel už jen v Evropě.

IBT zdůraznila, že akvizice nezahrnuje server The Daily Beast a že v následujících týdnech plánuje obnovení původní webové stránky Newsweek.com.

Autor: ČTK
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!