Facebook nabídne online informace ze sportu

Sociální síť Facebook pokračuje ve své snaze propojit uživatele podle konkrétních zájmů. Nově nabídne služby společnosti SportStream, která umožňuje v reálném čase shromažďovat, filtrovat a zobrazovat data ze sportovních akcí.

Facebook
18.12.2013 16:28   |  

Facebook chce, po oznámení koupě společnosti SportStream, více konkurovat Twitteru. To mají umožnit právě online sportovní informace a bezprostřední komentáře fanoušků. Na stránkách Facebooku se tak mají rozproudit vášnivé sportovní debaty.

„Chceme pomáhat lidem, které spojuje vášeň pro dění okolo sportu, řekl k akvizici pro serveru BBC Justin Osofsky, viceprezident Facebooku pro mediální partnerství a globální operace. Kolik Facebook za SportStream zaplatil však viceprezident neprozradil.

Facebook se v posledních měsících snaží o to, aby uživatelům a obchodním partnerům zjednodušil vyhledávání příspěvků ke konkrétním tématům.

Lepší možnosti i pro obchodní partnery

„Díky této akvizici očekáváme, že se významně zlepší možnosti i pro všechny partnery, aby lépe využili poznatky a možnosti Facebooku,“ dodal Osofsky.

Facebook používá více než miliarda lidí po celém světě. Každý den síť navštíví zhruba 700 milionů uživatelů. Loni Facebook vstoupil na akciovou burzu a tento měsíc se stane součástí amerického akciového indexu Standard & Poor's 500.


O Facebooku čtěte více:

Facebook začne testovat videoreklamu

Jan Sedlák: Facebook vyřešil problém a míří vysoko

Tržní hodnota Facebooku překonala 100 miliard dolarů


Autor: nos

Komentáře

Čtěte také

Neomezené volání i internet: tendr pro vnitro se protahuje kvůli námitkám

Neomezené volání i internet: tendr pro vnitro se protahuje kvůli námitkám

Rozuzlení soutěže na poskytování telekomunikačních služeb pro více než 66 tisíc zaměstnanců ministerstva vnitra se oddaluje. Proti jejím podmínkám totiž podali námitky dva zájemci… více

Mobilní web