BMW chce prodávat auta přes internet. Zvažuje i podomní obchodníky

BMW chce prodávat auta přes internet. Zvažuje i podomní obchodníky
21. července 2013 • 21:57
Německá automobilka BMW uvažuje o širším využívání internetu při prodeji svých vozů a počítá také s prodejem přímo v domovech zákazníků.

„Dokážeme si dobře představit, že internetový prodej bude rozšířen na všechny modely,“ řekl německému časopisu Wirtschaftswoche šéf německého prodeje BMW Roland Krüger. Automobilka již nyní plánuje internetový prodej svého nového elektromobilu i3, který bude představen koncem tohoto měsíce. Prodejní personál BMW bude podle Krügera rovněž navštěvovat zákazníky přímo v jejich domovech.

„Očekávání a potřeby našich zákazníků se mění, a my chceme tyto požadavky uspokojit,“ uvedl Krüger. Plány na přímý prodej automobilů nicméně podle listu vyvolaly odpor ze strany dealerů BMW. Jejich reakce byl tak silná, že automobilka dokonce podle jednoho z dealerů slíbila, že v Německu zavedení nového způsobu prodeje odloží. DEaleři i nadále zůstanou hlavním prodejním kanálem BMW, ujistil zároveň Krüger.

Automobilka BMW je největším výrobcem luxusních vozů na světě. Loni zvýšila prodej o 10,6 procenta na rekordních 1,845 milionu vozů a v letošním roce počítá s dalším růstem.

Autor: ČTK, bru
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!