Apple přiznal, že některé služby mají technické problémy | E15.cz

Apple přiznal, že některé služby mají technické problémy

Apple přiznal, že některé služby mají technické problémy
Apple (ilustrační foto)
• 
ZDROJ: CC BY 2.0: matt buchanan via Flickr
11. března 2015 • 16:30
Americký výrobce elektroniky Apple oznámil výpadky u některých služeb. V internetových obchodech iTunes Store, App Store, Mac App Store a iBooks Store nejde již více než šest hodin provádět nákupy, vyplývá ze sdělení firmy.

Výpadek nastal před 10. hodinou. „Zákazníci nemusí být schopni uskutečnit nákupy v App Store, iTunes Store, iBooks Store či Mac App Store,“ uvedla firma.

Problémy měly také služby iCloud Mail a Cloud Account & Sign In. I v tomto případě se potíže týkaly všech uživatelů. Po zhruba čtyřech hodinách se je ale podařilo odstranit.

Podle agentury Bloomberg technické obtíže zaznamenali uživatelé služeb Applu v Británii, Hongkongu, Švýcarsku, USA a v dalších zemích.

Autor: ČTK
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!