Amazon v Japonsku zkouší službu s on-line sommeliery

Internetový gigant Amazon začal v Japonsku testovat další ze svých služeb, které mu mají zajistit prvenství napříč prodejními segmenty na on-line trhu. Tentokráte se jal zákazníkům, kteří na jeho stránkách zvažují nákup vína, poskytovat sommelierské služby. Po telefonu.

 Ilustrační foto
9.2.2016 17:03   |  

Služba funguje jednoduše: při brouzdání nabídkou vín může uživatel v infoboxu produktu vyplnit své telefonní číslo. Obratem mu pak zavolá jeden ze sommelierů Amazonu, který mu patřičně objasní vlastnosti vína, jeho původ či způsob výroby. Novou netradiční službu vyzkoušel a popsal redaktor webu The Verge.

Podle něj jsou sommelieři schopní také doporučit prostřednictvím e-mailového kontaktu další varianty vína v závislosti na preferencích strávníka, respektive typu jídla, k němuž by mělo objednávané víno být servírováno. Amazon neupřesnil, zda hodlá službu rozšířit i do dalších zemí.


Čtěte také:

Stát povolí přikyselování vína

Amazon testuje doručování zásilek bezpilotními letouny

 Marek Schwarzmann Autor: Marek Schwarzmann redaktor E15.cz

Komentáře

Čtěte také

Číňané dohodli další investice v Africe za sedmnáct miliard dolarů

Číňané dohodli další investice v Africe za sedmnáct miliard dolarů

Čínské podniky a bankovní domy se předběžně dohodly se svými protějšky z Afriky na spolupráci v oblasti infrastruktury, energetiky nebo informačních technologiích. Hodnota… více

Mobilní web