11 vítězných strategií internetového marketingu pro rok 2014 (2)

V prvním díle jsme se podívali na šest oblastí, které by neměly chybět ve vaší internetové on-line strategii. Šlo o info marketing, e-mail marketing, video marketing, blog marketing, SEO a webovou analýzu.

ilustrační foto
9.1.2014 8:02   |  

Nyní se zaměříme na možná někdy zbytné, ale skvělé akcelerátory předchozích šesti. Díky těmto strategiím budete jednoduše na internetu vidět. Budete před očima těch správných lidí a návštěvníků, a o to na internetu jde.

Webinář marketing

Ti nejlepší prodejci vědí, že nejlépe funguje pro prodej živé setkání. Prodej na živo. A moderní živá prezentace on-line ať už pro přímý prodej, prezentace nebo setkání je webinář. Kolik peněz, cestování a úsilí si vyžaduje dostat 20 lidí do místnosti, abyste jim mohli něco sdělit? Nebo vyslat tým obchodníků? A jak to udělat, abyste totéž udělali za pár stovek a vše svolali za pár minut? Vy z pohodlí kanceláře a klient v křesle obyváku? O tom jsou dnes webináře.

E-book marketing

K čemu a jak v byznyse použít to, čeho se knižní průmysl dnes tak trochu děsí? E-book a elektronická publikace PDF dokumentů je dnes váš velmi účinný nástroj, jak šířit vaše know-how, poutat pozornost, získávat kontakty a kredibilitu nebo také přímo na e-booku vydělávat peníze v oblasti vašeho podnikání. E-book je typ obsahu, o kterém byste na internetu měli vědět. Měli byste ho na stránkách nabízet a použít ho ve vaší e-mail marketingové strategii.

Facebook marketing

Netřeba představovat. Facebook je fenomén. Jak ho ale využít v byznyse malých a středních firem? Tak toto je oříšek. Můžete naprosto pohořet, nebo se svézt na tsunami sociálních médií a udělat to tak, aby i vaši zahradu pořádně zalila. Umění komunikace a interakce prostřednictvím sociálních médií je třeba trénovat a pak aplikovat v praxi. Vyzkoušejte, co platí právě na vaše kontakty a komunitu.

468x60.jpg

PPC marketing

Buď víte, nebo platíte. Většina firem, které investují do PPC a placené návštěvnosti, netuší, zda něco vydělávají, ale dělají to dál. PPC a placená reklama je o testování a správné taktice, disciplíně a know-how. Co a jak funguje v PPC? To je dobré vědět, pokud chcete utrácet své peníze. Měřit díky webové analytice je nutný předpoklad úspěchu PPC. Pak můžete pustit kohoutky návštěvnosti opravdu naplno. Jinak vám hrozí vytopení.

Affiliate marketing

Cizí slova někdy znamenají něco, co je nám velmi blízké. Provize a odměna se používá v prodeji odpradávna. Marži zná každý. A jakou marži mají vaši affiliate partneři při propagaci a doporučování právě vašich produktů a služeb? Jak vypadá vaše affiliate armáda, jak ji správně motivovat, odměňovat a řídit, o tom je affiliate marketing. Pro mnoho oblastí podnikání dokonalý zdroj obchodních příležitostí. Zajímavý a účinný zdroj návštěvnosti pro vaše weby.

Někdy příště i o dalších taktikách na internetu. Ale pamatujte, není potřeba dělat vše, stačí jen něco, zato ale pořádně.

Zjednodušte si život díky internetu.

PS: Pokud vás tyto oblasti zajímají více do hloubky, podívejte se na akci Digital Summit, kde za jeden den postavíte skutečně pevné základy svých internetových aktivit.


Čtěte první díl: 11 vítězných strategií internetového marketingu pro rok 2014 (1)

Autor: David Kirš

Komentáře

Čtěte také

Zákazníci mají zájem o nové služby, tvrdí O2. Zisk vyrostl na 2,5 miliardy

Zákazníci mají zájem o nové služby, tvrdí O2. Zisk vyrostl na 2,5 miliardy aktualizováno

Operátor O2 v prvním pololetí zvýšil konsolidovaný čistý zisk o desetinu na 2,55 miliardy korun. Provozní výnosy klesly o necelé jedno procento na 18,22 miliardy Kč. Výnosy v… více

Mobilní web